سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ای آن که خاک از نظر کیمیا شده/افلاک محو غربت و درد ای شما شده/کاش آن زمان بمیرم اگر این خبر دهند /قلاده ات از دست امیرت جداشده/من مست تو ام باده ومی در نکشم /منت زنگار ویار دیگرنکشم
***
حسین ز من نپرس که عمری چکارمیکردم/گناه به محضر پروردگار میکردم/بیا وآبرویم را بخر که بین همه/به دوستی شما افتخار میکردم/حلول ماه محرم غمِ نهانم را/به پیرهن مشکی ام آشکار میکردم/زکودکی چو نگاهم به آب می افتاد/سلامَت از جگرداغدار میکردم/اگرحرام نبود ای شهید ماه حرام/به یادتشنگی ات انتحار میکردم/در وادی عاشقی چو ره گم کردم/چشمان تو راقبله تجسم کردم/چون آب نبود وضویی سازم /با خاک در دوست تیمم کردم

 

 

آبان 1388
آذر 1388
دی 1388
بهمن 1388
اسفند 88
فروردین 89
شهریور 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90

برای اطلاع از آخرین خبرهای کمپین خروج از بلاگفا، دریافت دعوتنامه بیان، اطلاع از آخرین وبلاگ های منتقل شده به بلاگ، دریافت راهنمایی و آشنایی در رابطه با سرویس بلاگ، منتقل کردن محتوای وبلاگ قبلی خود از سرویس های وبلاگ دهی دیگر به بلاگ، به این صفحه مراجعه کنید:

کمپین خروج از بلاگفا

187993 :کل بازدید
44 :بازدید امروز
38 :بازدید دیروز
 

 


شش گوشه ::: پنج شنبه 92/1/22::: ساعت 9:14 عصر

 

آجرک الله یا صاحب الزمان
سلام بر زوار شش گوشه
ایام سوگواری حضرت صدیقه کبری(س) را خدمت شما زائران گرامی شش گوشه تسلیت عرض می کنم.
 ««تا زمانی که می خواهید مطالب زیر را بخوانید این مداحی عربی را که میثم مطیعی خوانده را از اینجـــــا دانلود کنید»».
فاطمیه پیام های بسیاری را به همراه خود می آورد و من در این جا به  به دو موضوع فاطمه شناسی و حجاب به طوری خلاصه و کوتاه و دور می پردازم.
علمای اخلاق مراتب نفس اماره، نفس لوامه، نفس مطمئنه را برای نفس مطرح می کنند. در مرحله نفس اماره نه انسان از خدا راضی است و نه خدا از انسان، به عبارتی انسان آنچنان سرکش شده که او در مقام بندگی خدا نیست و خدا هم او را به عنوان بنده نمی شناسد. در نفس لوامه انسان از خدا راضی شده ولی نمی داند که خدا اورا مورد عفوش قرار داده یا نه. در رابطه با نفس مطئنه رضایت دو سویه است، و فاطمه زهرا(س) از این سکو هم به بالاترین جایگاه راه پیدا کرده و فاطمه زهرا(س) کسی است که نه تنها خدا از او راضی است و او از خدا راضی است بلکه به جایگاهی رسیده است که رضایت او در رضایت خدا عجین شده و رضایت خدا در رضایت فاطمه عجین شده و غضب او نیز این چنین است و این بالاتر از رضایت است.
بزرگان اسلام همواره بر مسأله مودت و محبت نسبت به حضرت زهرا تأکید کرده اند؛ سه مسأله معرفت، محبت و اطاعت برای ائمه تأکید شده است، محبت حضرت زهرا(س) مزد رسالت است و خدای متعال در سه جای قرآن خدا به جهت این سه نعمت بزرگ منت گذاشته است، نخست در خصوص اصل اسلام می باشد، دیگر حکومت حضرت حجت(عج) و در نهایت بعثت رسول الله است. ادامه مطلب...

شش گوشه ::: چهارشنبه 91/2/6::: ساعت 9:2 عصر

 

بسم الله الرحمن الرحیم
آجرک الله یا صاحب الزمان
بی بی جان یا حضرت زهرا(س):
این روز های آخر عمرت بیا بخند 
اصلا برای من نه برای خدا بخند
زهرا جان ...
گفتی که گریه هات، مرا می کشد علی
یا گریه می کنم سر سجاده، یا بخند
گفتی بلند شو به سوی مسجدت برو
این گونه که نمی روم، اول شما بخند
باشد قبول رو زدن من قبول نیست
حداقل به خاطر این بچه ها بخند
یک وقت هم بنا شد اگر خنده ای کنی
این سینه ات شکسته، فقط بی صدا بخند
****
با توجه به نزدیک شدن به ایام شهادت حضرت صدیقه کبری(س) یه سری طرح هایی را روزانه انشاءالله اگر فرصت می کنم که بیشتر برای افرادی که می خواهند در زمینه فاطمیه با شکوه کاری رو شروع کنند کمک می کند. توصیه من هم به دوستان این است که فاطمیه که مادر عاشوراست را باشکوه تر از گذشته برگزار کنید.

یک تراکتی برای افرادی که دارای هیئت هستند و می خواهند در این ایام مراسماتشان را اعلام کنند طراحی کردم که دوستان برای دریافت فایل آن می توانند اینجــــــــــــا کلیک کنند.


شش گوشه ::: شنبه 91/1/26::: ساعت 3:48 عصر

 

سلام علیکم
به مناسبت 11 روز خانه نشینی احمدی نژاد در سال گذشته در چنین روزهایی یه مطلب ویژه در این خصوص گذاشتم البته بخشی از این مطالب در گذشته در همین وبلاگ یا خبرگزاری ها کار شده ولی یک صوتی را براتون گذشتم که با اجازه برادران اطلاعات که شاید به حساب بنده برسند ولی خب با صحبت های خصوصی که با آیت الله علم الهدی داشتم ایشان هر نوع افشاگری در خصوص این فرد را جایز و قابل تقدیر دانستند و البته ما هم در حال حاضر داریم احمدی نژاد رو تحمل می کنیم.
خلاصه که این لکه ننگ یعنی 11 روز خانه نشینی خیلی برای نظام گران تمام شد و این کار بنده شاید در خور شان خرابکاری های احمدی نژاد نباشد.
این صوت برای نخستین بار در فضای مجازی دارد منتشر می شود و بنده توصیه می کنم به شدت که این صوت را دانلود کنید.
برای دریافت صوت اینجــــــــــــــــــــــــــــا را کلیک کنید.

ادامه مطلب...

شش گوشه ::: پنج شنبه 91/1/24::: ساعت 3:31 صبح

 

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
لَن یَضُرُّوکُمْ إِلَّآ أَذىً وَإِن یُقَتِلُوکُمْ یُوَلُّوکُمُ الْأَدْبَارَ ثُمَّ لَا یُنْصَرُونَ‏(آل عمران آیه111)
هرگز به شما(یهودیان) زیانى نخواهند رسانید و اگر با شما بجنگند، به شما پشت کرده و بگریزند، آنگاه هیچ یارى نشوند.
نکته آیه:
بشارت و تسلّى براى مسلمانان است که شما در سایه‏ى ایمان، وحدت و امر به معروف بیمه مى‏شوید. از تهدیدات دشمن نترسید که پیروزى با شماست و دشمن خوار و زبون است.
چندی بود که میخواستم یاداشتی در خصوص حزب الله لبنان و به طور خاص سید حسن نصر الله در وبلاگم ایجاد کنم، به عبارتی وبلاگم را به یاد سید حسن نصرالله مزین کنم؛ اما می خواستم نوعی در آن تولید محتوایی هم صورت بگیرد، لذا یک مقداری طول کشید اما به ازای آن مطالب ارزشمندی رو جمع آوری کردم تا ارزش یادداشتم افزایش پیدا کند.
 

ادامه مطلب...

شش گوشه ::: شنبه 90/12/20::: ساعت 4:44 عصر

<      1   2