سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ای آن که خاک از نظر کیمیا شده/افلاک محو غربت و درد ای شما شده/کاش آن زمان بمیرم اگر این خبر دهند /قلاده ات از دست امیرت جداشده/من مست تو ام باده ومی در نکشم /منت زنگار ویار دیگرنکشم
***
حسین ز من نپرس که عمری چکارمیکردم/گناه به محضر پروردگار میکردم/بیا وآبرویم را بخر که بین همه/به دوستی شما افتخار میکردم/حلول ماه محرم غمِ نهانم را/به پیرهن مشکی ام آشکار میکردم/زکودکی چو نگاهم به آب می افتاد/سلامَت از جگرداغدار میکردم/اگرحرام نبود ای شهید ماه حرام/به یادتشنگی ات انتحار میکردم/در وادی عاشقی چو ره گم کردم/چشمان تو راقبله تجسم کردم/چون آب نبود وضویی سازم /با خاک در دوست تیمم کردم

 

 

آبان 1388
آذر 1388
دی 1388
بهمن 1388
اسفند 88
فروردین 89
شهریور 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90

برای اطلاع از آخرین خبرهای کمپین خروج از بلاگفا، دریافت دعوتنامه بیان، اطلاع از آخرین وبلاگ های منتقل شده به بلاگ، دریافت راهنمایی و آشنایی در رابطه با سرویس بلاگ، منتقل کردن محتوای وبلاگ قبلی خود از سرویس های وبلاگ دهی دیگر به بلاگ، به این صفحه مراجعه کنید:

کمپین خروج از بلاگفا

187440 :کل بازدید
18 :بازدید امروز
1 :بازدید دیروز
 

 

بسمه تعالی
مولای متقیان علی علیه السلام در بخش سوم خطبه 173 نهج البلاغه می فرمایند:
...
وَ لاَ یَحْمِلُ هذَا الْعَلَمَ إِلاَّ أَهْلُ الْبَصَرِ وَ الصَّبْر...
معنی: و این پرچم (جهاد با مسلمانان منحرف) را جز افراد بینا، با استقامت و آگاه به موارد حق بر دوش نمى کشند.
ما باید صحنه های پیش روی خود، تجهیزها، صف آرایی ها را به ببنیم و نیز ببینم دهان‌های باحقد و غضب گشوده شده و دندان‌های با غیظ به هم فشرده شده علیه انقلاب، علیه امام و رهبری و علیه همه ی این آرمان‌ها و علیه همه ی آن کسانی که به این حرکت دل بسته اند. اینجا است که عبارت « و لاَ یَحْمِلُ هذَا الْعَلَمَ إِلاَّ أَهْلُ الْبَصَرِ وَ الصَّبْر»، معنا پیدا می کند
در اینجا توجه شما را به بخشی از اتفاقات جنگ صفین جلب می کنم؛
{در حوادث جنگ صفین چنین نقل شده است: «یکى از یاران عمار یاسر مى گوید: ما در جنگ صفین، همراه على(علیه السلام) تحت فرماندهى عمار بودیم. ناگاه مردى صف را شکافت و به ما رسید و گفت: عمار کدام است؟

عمار صدا زد: منم.

آن مرد گفت: سخنى دارم آشکارا بگویم یا پنهان؟

عمار گفت: اختیار با توست.

آن مرد گفت: آشکارا مى گویم. من در مبارزه با معاویه و پیروانش از ساعتى که از خانه بیرون آمدم تردیدى نداشتم و مى دانستم آن ها گمراهند و این وضع تا دیشب ادامه داشت ; ولى خوابى دیدم که مرا مردّد ساخته است. در خواب دیدم منادى ما اذان گفت و به یگانگى خدا و رسالت پیامبر اسلام(صلى الله علیه وآله) شهادت داد. منادى آن ها همین طور. نماز بر پا شد. همه مانند هم نماز خواندیم. همه یکنواخت تلاوت قرآن مى کردیم (از خواب بیدار شدم) شک و تردید مرا فرا گرفت با خود گفتم: اگر آن ها بر باطلند، پس چرا همه چیز آن ها مثل ماست؟ خدا مى داند آن شب بر من چه گذشت!

عمار گفت: موقعیت امروز ما در خدمت على(علیه السلام) همان موقعیت پیامبر(صلى الله علیه وآله) در روز بدر و احد و حنین است و مرکز پرچم آن ها همان مرکز پرچم هاى مشرکان و احزاب است. ادامه مطلب...

شش گوشه ::: پنج شنبه 90/10/8::: ساعت 2:29 عصر

 

آقای من:
خودت نیز مدد کن که قلم در کف من همچو عصا در ید موسی بشود، چون تپش موج مصیبات بلند است به گستردگی ساحل نیل است و این بحر طویل است
 واین بحر طویل است و ببخشید اگر این مخمل خون بر تن تب دار حروف است که این روضه مکشوف لهوف است 

{
مشتری خاص آقا امام رضا:
نخستین روز هفته، آره یعنی شنبه، یعنی همه 67دقیقه پیش که توی اون روز بودیم، برای اهالی مشهد الرضا روزکاری است، البته برا همه جای کشور اینطوره، اما حرم امام رضا به قول من این روز مشتری خاص داره، روز شنبه که روز کاره کمتر کسی از اهالی مشهد، برای زیارت به این صحن و سرای باشکوه می آید و بیشتر جمعیت زوار حرم، مسافرند و نه مجاور. لذا حال و هوای زائر دل خسته ی امام رضا که کیلومتر ها مسافت را پیموده تا برای عرض ارادت به این ساحت قدسی بیاد، حال و هوای خاصیه و این  امر در صحن و سرای رضوی بیشتر نمود و جلوه پیدا کرده است.
ادامه مطلب...

شش گوشه ::: یکشنبه 90/10/4::: ساعت 1:7 صبح

 

به نام خدا
این پست من شامل سه بخش ویژه می باشد، بخش نخست آن پیرامون مسائل خانوادگی، انعکاس مطالب وبلاگ و انعکاس تصاویر طراحی شده قرار داده شده در وبلاگ؛ امیدوارم که من را در مفید و مناسب تر کردن مطالب درج شده در وبلاگ با نظراتتون یاری کنید.
بخش نخست:
امام صادق(ع) می فرمایند «زنی که نمازهای پنجگانه بگزارد و رمضان را روزه گیرد و ناموس خویش بدارد و از شوهرش فرمان برد، به پردیس پروردگارش پای نهد» و نیز در خصوص حق زن بر شوهرش می فرمایند «گرسنگی اش را بر آورد، برهنگی اش را بپوشاند و بر او ترش نکند؛ پس اگر چنین کند به خدای سوگند حقوق او گزارده است».
بخش دوم:
چندی پیش یک پستی با موضوع «لحظاتی با شاعران آیینی» را در وبلاگ قرار دادم، که خدا روشکر بسیار مورد استقبال قرار گرفت. روزنامه قدس، خبرگزاری رسا و مجله پارسی این پست را انتشار کردند و تا حدودی حق مطلب ادا شد؛ البته بعدها مصاحبه های مفصل شاعران آیینی توسط اداره روابط عمومی آستان قدس رضوی منتشر خواهد شد.
چندتا عکس از صفحات رسانه هایی که کار شد گرفتم و براتون می گذارم تا ملاحظه فرمایید.
 
----
 
-----

-----
بخش سوم:
در تاریخ بیست و هفتم آبان ماه سال 88 یک پستی به نام «ضربان قبل من به قلب من سری بزن» در وبلاگ ایجاد کردم و طرحی رو که زده بودم را در آن جا قرار دادم؛ اوایل محرم ماه از فلکه پارک مشهد داشتم رد می شدم که دیدم اون عکسی که طراحی کردم رو شهرداری به عنوان بکگراند ساعت نصب شده جنب این میدان کار کرده. این که آدم نتیجه زحماتش رو اینگونه ببینه خیلی لذت بخشه. البته باید بگم که هر طرحی که از جانب این حقیر زده شده به جهت لطف و عنایتی بوده که ائمه اطهار داشته اند و این طرح ها چون منتسب به این بزرگواران است ارزشمنده و نه به خاطر این که من طراحی کردم. براتون عکساشو در زیر میذارم:
طرح اصلی:

عکس های ساعت شهرداری:



-----
بسیار محتاج دعای خیرتان برای خودم و همسر نازنینم هستم. مارو یاری کنید حتی با یک صلوات
یاعلی علیه السلام


شش گوشه ::: جمعه 90/10/2::: ساعت 3:21 عصر