سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ای آن که خاک از نظر کیمیا شده/افلاک محو غربت و درد ای شما شده/کاش آن زمان بمیرم اگر این خبر دهند /قلاده ات از دست امیرت جداشده/من مست تو ام باده ومی در نکشم /منت زنگار ویار دیگرنکشم
***
حسین ز من نپرس که عمری چکارمیکردم/گناه به محضر پروردگار میکردم/بیا وآبرویم را بخر که بین همه/به دوستی شما افتخار میکردم/حلول ماه محرم غمِ نهانم را/به پیرهن مشکی ام آشکار میکردم/زکودکی چو نگاهم به آب می افتاد/سلامَت از جگرداغدار میکردم/اگرحرام نبود ای شهید ماه حرام/به یادتشنگی ات انتحار میکردم/در وادی عاشقی چو ره گم کردم/چشمان تو راقبله تجسم کردم/چون آب نبود وضویی سازم /با خاک در دوست تیمم کردم

 

 

آبان 1388
آذر 1388
دی 1388
بهمن 1388
اسفند 88
فروردین 89
شهریور 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90

برای اطلاع از آخرین خبرهای کمپین خروج از بلاگفا، دریافت دعوتنامه بیان، اطلاع از آخرین وبلاگ های منتقل شده به بلاگ، دریافت راهنمایی و آشنایی در رابطه با سرویس بلاگ، منتقل کردن محتوای وبلاگ قبلی خود از سرویس های وبلاگ دهی دیگر به بلاگ، به این صفحه مراجعه کنید:

کمپین خروج از بلاگفا

187427 :کل بازدید
5 :بازدید امروز
1 :بازدید دیروز
 

 

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
لَن یَضُرُّوکُمْ إِلَّآ أَذىً وَإِن یُقَتِلُوکُمْ یُوَلُّوکُمُ الْأَدْبَارَ ثُمَّ لَا یُنْصَرُونَ‏(آل عمران آیه111)
هرگز به شما(یهودیان) زیانى نخواهند رسانید و اگر با شما بجنگند، به شما پشت کرده و بگریزند، آنگاه هیچ یارى نشوند.
نکته آیه:
بشارت و تسلّى براى مسلمانان است که شما در سایه‏ى ایمان، وحدت و امر به معروف بیمه مى‏شوید. از تهدیدات دشمن نترسید که پیروزى با شماست و دشمن خوار و زبون است.
چندی بود که میخواستم یاداشتی در خصوص حزب الله لبنان و به طور خاص سید حسن نصر الله در وبلاگم ایجاد کنم، به عبارتی وبلاگم را به یاد سید حسن نصرالله مزین کنم؛ اما می خواستم نوعی در آن تولید محتوایی هم صورت بگیرد، لذا یک مقداری طول کشید اما به ازای آن مطالب ارزشمندی رو جمع آوری کردم تا ارزش یادداشتم افزایش پیدا کند.
 


سید حسن نصر الله پس از پیروزی در جنگ 33 روزه گفت: حین جنگ نامه شفاهی از طریق یکی از برادران به بنده در ضاحیه جنوبی رسید، امام خامنه ای در آن نامه شفاهی فرمودند: شما حتما پیروز هستید، حتی فراتر از این بنده به شما می گویم، وقتی این جنگ با پیروزی شما به پایان برسد به قدرتی تبدیل خواهید شد که قدرت دیگر جلودارش نیست.
اگر می خواهید یکی از مسائل اعجاز آمیز جنگ 33 روزه را از زبان دکتر علی زرید از نمایندگان سید حسن نصر الله بشنوید اینجــــــــــــــــــا کلیک کنید بنده به شدت توصیه می کنم که حتما این صوت را دریافت و گوش کنید.
***
چندی پیش همایشی بودم که در آن جلسه آقای میرتاج الدینی یکی از خاطرات خود از سید حسن نصر الله را بازگو کرد. او در آن نشست(هنر در اندیشه مقام معظم رهبری) گفت:
در دیداری که دو سال قبل با سید حسن نصرالله داشتم، او برایم می گفت «در کنفرانسی سخنرانی می کردم، دیدم عده ای از سلفی ها در آن جا نشسته اند از جمله یک جوان جزو آن ها بود، احساس کردم که آن ها با من مخالف هستند، صحبت که تمام شد در گوشه ای نشستم، پس از اتمام جلسه متوجه شدم که آن‌ها با من مخالف نیستند و آن جوان که اردنی بود گفت می دانی که مذهب ما با شما متفاوت است و ما متعصب هستیم، ولی با شما مخالف نیستیم، ما اینقدر تعصب داریم که هر شبکه‌ی تلویزیونی را به خانه خود راه نمی دهیم، ولی با اصرار خانواده ام شبکه المنار(وابسته به حزب الله لبنان) را به خانه خود آورده ایم، من یک دختر کوچکی دارم که هر موقع شما را در صفحه تلویزیون نمایش می دهد، چهره شما را می بوسد؛ می دانی ما چرا از شما حمایت می کنیم؟ چون دیدیم که شما صادقانه جهاد می کنید و مدافع فلسطین هستید، لذا ما حامی شما هستیم».

سید حسن نصرالله نقل کرد «من نشسته بودم و شبکه های مختلف ماهواره را نگاه می کردم، یک لحظه دیدم شبکه ای دعایی از صحیفه سجادیه را می خواند و مرا جذب کرد و نشستم تا آخر آن گوش کردم و نمی دانستم این شبکه از جانب چه کسانی هدایت می شود، آخرش دیدم که نوشت این دعا از امام سجاد (رضی الله عنه) است، اصطلاح « رضی الله عنه » توسط اهل سنت استفاده می شود و فهمیدم این شبکه متعلق به اهل سنت است ولی دعای امام سجاد را پخش می کنند» سپس بیان کرد «ما این چنین معارفی از اهل بیت را به خانه های مسلمانان در سراسر جهان برده ایم».

برای دریافت فایل سخنرانی سید حسن نصرالله در روز عاشورا اینجــــــــــا کلیک کنید.
در این جا لازم می دونم که یاد سید عباس موسوی از رهبران حزب الله را هم گرامی می دارم اگر مایلید عکسهای مزار این بزرگوار را ملاحظه کنید اینجا کلیک کنید.
پینوشت***:
پینوشت های این سری ستاره داره یعنی حتما دانلود کنید.
1) برای دریافت سخنرانی منتقدانه حسن رحیم پور ازغدی اینجا کلیک کنید.
2) برای دریافت روضه بسیار زیبای حجت الاسلام و المسلمین راشد یزدی اینجا کلیک کنید.
3) برای دیدن کلیپ انتم منتصرون اینجا کلیک کنید. 
4) برای دریافت پوستر قادمون اینجا کلیک کنید.


شش گوشه ::: شنبه 90/12/20::: ساعت 4:44 عصر