سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ای آن که خاک از نظر کیمیا شده/افلاک محو غربت و درد ای شما شده/کاش آن زمان بمیرم اگر این خبر دهند /قلاده ات از دست امیرت جداشده/من مست تو ام باده ومی در نکشم /منت زنگار ویار دیگرنکشم
***
حسین ز من نپرس که عمری چکارمیکردم/گناه به محضر پروردگار میکردم/بیا وآبرویم را بخر که بین همه/به دوستی شما افتخار میکردم/حلول ماه محرم غمِ نهانم را/به پیرهن مشکی ام آشکار میکردم/زکودکی چو نگاهم به آب می افتاد/سلامَت از جگرداغدار میکردم/اگرحرام نبود ای شهید ماه حرام/به یادتشنگی ات انتحار میکردم/در وادی عاشقی چو ره گم کردم/چشمان تو راقبله تجسم کردم/چون آب نبود وضویی سازم /با خاک در دوست تیمم کردم

 

 

آبان 1388
آذر 1388
دی 1388
بهمن 1388
اسفند 88
فروردین 89
شهریور 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90

برای اطلاع از آخرین خبرهای کمپین خروج از بلاگفا، دریافت دعوتنامه بیان، اطلاع از آخرین وبلاگ های منتقل شده به بلاگ، دریافت راهنمایی و آشنایی در رابطه با سرویس بلاگ، منتقل کردن محتوای وبلاگ قبلی خود از سرویس های وبلاگ دهی دیگر به بلاگ، به این صفحه مراجعه کنید:

کمپین خروج از بلاگفا

187561 :کل بازدید
0 :بازدید امروز
18 :بازدید دیروز
 

 

با سلام خدمت دوستان گرامی
تصمیم گرفتم از این به بعد چون در آستانه محرم هستیم(22 روز تا محرم) زود به زود آپ کنم البته اینم در حد توانه! دعا کنید که موفق بشم
پس از اون کلیپی که گذاشتم تا دوستان دانلودش کنند و مورد استفاده قرار دهند؛ که البته هیچ یک از شما بزرگواران نظری در موردش ندادید تصمیم گرفتم یک کلیپ دیگر هم بذارم که البته به هیچ وجه توصیه نمی کنم خواهران آن را دریافت کرده و مشاهده کنند.
برای دریافت کلیپ اینجا کلیک کنید.

طبق قولی که قبلا داده بودم این که اگر استقبال از نوشته های سیاسیم خوب باشه بازم مطلب سیاسی بذارم؛ آخه زندگی بدون سیاست نمیشه اونم وقتی حیات شیعه متشکل از سیاسته! در همین راستا گفت و گوی خودمو با آقای طائب که توی راه فرودگاه گرفتم میذارم البته باید بگم که رسانه های محترم استان جرأت پخشش رو نداشتن حالا این که از چی ترسیدن بماند
طاب در پاسخ به سوال کدامیک از مجریان ارشد نظام در جریان انحرافی نقش اساسی دارند، پاسخ می دهد:
بنده بر این باورم که هیچ کدام از مجریان ما در جریان انحرافی نیستند، منتهی آن رهبر جریان انحرافی ممکن است با القائاتش، بعضی از دستورات را به برخی از مجریان ما بدهد تا در آستانه انتخابات چهره هایی نا توانی به مجلس ورود پیدا کنند.
یعنی آقای احمدی نژاد بی اطلاع دست به برخی اقدامات می زدند و سخنانی را مطرح می کند؟
آقای احمدی نژاد اگر خدا به او لطف کند و بتواند به شناخت کاملی از جریان انحرافی برسد، اولین کسی است که باید جلوی این جریان را بگیرد، منتهی وی در همین نقطه باقی مانده ای است که ما انشاء الله باید برای ایشان دعا کنیم تا بر طرف شود.


شش گوشه ::: شنبه 90/8/14::: ساعت 12:58 صبح