سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ای آن که خاک از نظر کیمیا شده/افلاک محو غربت و درد ای شما شده/کاش آن زمان بمیرم اگر این خبر دهند /قلاده ات از دست امیرت جداشده/من مست تو ام باده ومی در نکشم /منت زنگار ویار دیگرنکشم
***
حسین ز من نپرس که عمری چکارمیکردم/گناه به محضر پروردگار میکردم/بیا وآبرویم را بخر که بین همه/به دوستی شما افتخار میکردم/حلول ماه محرم غمِ نهانم را/به پیرهن مشکی ام آشکار میکردم/زکودکی چو نگاهم به آب می افتاد/سلامَت از جگرداغدار میکردم/اگرحرام نبود ای شهید ماه حرام/به یادتشنگی ات انتحار میکردم/در وادی عاشقی چو ره گم کردم/چشمان تو راقبله تجسم کردم/چون آب نبود وضویی سازم /با خاک در دوست تیمم کردم

 

 

آبان 1388
آذر 1388
دی 1388
بهمن 1388
اسفند 88
فروردین 89
شهریور 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90

برای اطلاع از آخرین خبرهای کمپین خروج از بلاگفا، دریافت دعوتنامه بیان، اطلاع از آخرین وبلاگ های منتقل شده به بلاگ، دریافت راهنمایی و آشنایی در رابطه با سرویس بلاگ، منتقل کردن محتوای وبلاگ قبلی خود از سرویس های وبلاگ دهی دیگر به بلاگ، به این صفحه مراجعه کنید:

کمپین خروج از بلاگفا

187859 :کل بازدید
14 :بازدید امروز
15 :بازدید دیروز
 

 

با سلام خدمت دوستان گرامی
چند وقتی فرصت و مجال به روز کردن وبمو نداشتم، الان هم معجزه ای صورت گرفته که فرصت و مجالی پیدا شده؛ البته باید بگم که من هر موقع وبم رو به روز نمی کنم آمار بازدید وبلاگم بیشتر میشه، حالا پیدا کنید پرتغال(پرتقال) فروش را.
حول همون بسته بیداری اسلامی که از جانب دوستان استقبال نشد یه کلیپ دیگه میذارم تا دوستان استفاده می کنم البته دیدن کلیپ رو برای خواهران گرامی توصیه نمی کنم.

برای دریافت کلیپ اینجا کلیک کنید

.........................................

خب در این ایامی هم نبودم جلسات جالبی هم رفتم و صحبتای جالبی هم شنیدم که البته اکثر آن ها سیاسیه یه مقداری از این مطالب که رسانه هامون جرأت انتشار اون رو ندارند میگذارم تا جذابیت خاصی به وبم بدم البته اگر دیدم که استقبال خوبی شد و آمار بازدید وبم بیشتر شد قول انتشار بیشتر اخبار سری رو هم می دم.

 تیمور علی عسکری:مجلس الان آماده سؤال از رییس جمهور است و خیلی از این ها نگران هستند که اینقدر جریان انحرافی شلوغ کار هستند که بیایند شلوغی را به اوج برسانند و همه چیز به هم بریزد. یک روز می گفتند که اصلا احمدی نژاد مائده آسمانی است الآن نگران این هستند که اگر سر به سر آن ها بگذاریم همه چیز به هم می ریزد و مردم و دین باید تاوان آن را پس دهند. 
.........................................
صفارهرندی:مفاسد اقتصادی جریان انحرافی بعدها بر ملا خواهد شد/ هاشمی رفسنجای دیگر مربی و مرشد طرفدار انقلاب تلقی نمی شود/ 11 روز در خانه نشستن یعنی پرچم زدن(مخالفت) در جلوی خانه و مقابله با اهل بیت و گفتن این حرف «اگر می خواهید این جوری اداره کنید باشد همه چیز برایخودتان» تلخ کامی را برای ما به حاصل آورد.  
.........................................
حجت الاسلام درطائب: جریان انحرافی به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات است/ رهبری من الله حفاظت می شوند /ادامه این سخنان شاید در روزنامه قدس پنجشنبه 12 آبان صفحه حاشیه های سیاست منتشر بشه

 


شش گوشه ::: سه شنبه 90/8/10::: ساعت 12:49 صبح