سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ای آن که خاک از نظر کیمیا شده/افلاک محو غربت و درد ای شما شده/کاش آن زمان بمیرم اگر این خبر دهند /قلاده ات از دست امیرت جداشده/من مست تو ام باده ومی در نکشم /منت زنگار ویار دیگرنکشم
***
حسین ز من نپرس که عمری چکارمیکردم/گناه به محضر پروردگار میکردم/بیا وآبرویم را بخر که بین همه/به دوستی شما افتخار میکردم/حلول ماه محرم غمِ نهانم را/به پیرهن مشکی ام آشکار میکردم/زکودکی چو نگاهم به آب می افتاد/سلامَت از جگرداغدار میکردم/اگرحرام نبود ای شهید ماه حرام/به یادتشنگی ات انتحار میکردم/در وادی عاشقی چو ره گم کردم/چشمان تو راقبله تجسم کردم/چون آب نبود وضویی سازم /با خاک در دوست تیمم کردم

 

 

آبان 1388
آذر 1388
دی 1388
بهمن 1388
اسفند 88
فروردین 89
شهریور 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90

برای اطلاع از آخرین خبرهای کمپین خروج از بلاگفا، دریافت دعوتنامه بیان، اطلاع از آخرین وبلاگ های منتقل شده به بلاگ، دریافت راهنمایی و آشنایی در رابطه با سرویس بلاگ، منتقل کردن محتوای وبلاگ قبلی خود از سرویس های وبلاگ دهی دیگر به بلاگ، به این صفحه مراجعه کنید:

کمپین خروج از بلاگفا

187903 :کل بازدید
6 :بازدید امروز
13 :بازدید دیروز
 

 

بسمه تعالی
آیت الله مصباح یزدی:
 برای رای دادن به یک فرد باید پیش خدا حجت داشته باشیم 
خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله مصباح یزدی بیان داشت: انتخابات هر چهار سال یکبار رخ می‌دهد و باید کاری کنیم که صدها سال برای ما هر روز ثواب بنویسند و کاری نکنیم روزی در خون امثال بهشتی‌ها شریک باشیم زیرا ما افرادی را روی کار می‌آوریم و باید پیش خدا حجت داشته باشیم که چرا به فرد رای داده‌ایم.
ادامه خبر....

راه هایی برای رأی دادن در صورت شک و تردید داشتن به این که به کدام نماینده رأی دهیم:
1) رفتن به مناطق اهل سنت و رأی دادن به نماینده شیعه
2) رفتن به مناطق کم جمعیت که یک یا دو نماینده از آن شهر قرار است انتخاب شوند.
3) رأی دادن به افرادی که صد در صد می دانید رأی نمی آورند
4) ماندن در شهر خود و رأی دادن به افرادی که فقط اعتماد دارید.
5) گزینه دیگری نداریم

چند مصاحبه خواندنی با مردم گرفتم براتون میذارم کاش زمان داشتم و صوت هاش رو هم می گذاشتم

رضا حاجی پور، نشانه‌گیر نانوایی:
فردی که خود را برای انتخابات کاندید می کند باید فردی مردم مدار باشد، یعنی برای امورات مردم تدبیر کند و گره از کارهای مردم بازگشاید و مشکلات را حل کند. مردم باید به کسانی رأی دهند که برای ملت و نظام کاری انجام دهد و کارهایی که بر عهده او گذاشته می شود را به درستی انجام دهد و به مردم وعده های دروغین ندهد.
اخلاق انتخاباتی یعنی یک نامزد به وعده هایی که می دهد به درستی عمل کند و به فرمان رهبر معظم انقلاب عمل کند زیرا رهبری انقلاب دلسوز مردم هستند و برای آینده کشور تدبیر می کنند؛ تلاش بیگانگان برای مقابله با نظام و ایجاد فساد است و آن ها برای این که به اهداف خود برسند همواره مردم را از حضور در انتخابات منع می کنند تا کشور را ازداخل دچار مشکل نمایند، اما نمی دانند که مردم با حضور در انتخابات جواب کوبنده ای به آن ها خواهند داد.

بادلیان، کفش فروش:
نامزد انتخابات باید مردمی باشد و از نزدیک دردهای مردم را چیشده باشد و اطلاعات کافی نسبت به اتفاقات و مشکلاتی که در جامعه روی می دهد و وجود دارد، داشته باشد.
به عقیده بنده رأی دادن وظیفه هر ایرانی است و هرکسی که رأی دهد در امورات کشور خود مشارکت کرده است و منفعت این کارش برای خویش و همگان است؛ ممکن است که برخی از مشکلات در درون کشور وجود داشته باشد اما دلیلی ندارد که ما در انتخابات شرکت نکنیم زیرا حساب این مسأله با سایر مشکلات جدا است، به عبارتی دیگر وظیفه هر ایرانی است.
این ضرب المثل «گربه دستش به گوشت نمی رسه میگه بو می دهد» در خصوص غربی ها صادق است و اگر مشاهده می کنیم که امروز دشمنان میهن اسلامی با تبلیغات خود نمی خواهند مردم در انتخابات حضور پیدا کنند به همین دلیل است.
مردم با حضور در انتخابات و رأی دادن موجب کسب افتخار برای میهن خودشان می شوند و اگر این کار را انجام دهند اهدافی که در نظام جمهوری اسلامی دارند را به درستی پیش خواهند برد.

سید محمد میر اسکندری، کتاب فروش:
به عقیده بنده وظیفه همه است که در انتخابات شرکت کنند و این اقدامی است که ضرورت دارد انجام شود و شرکت نکردن مردم در انتخابات بالاخره صدمه ای به متن جامعه خواهد داشت. مردم عامل شکل گیری نظام اسلامی شدند و باید در انتخابات شرکت و سرنوشت خود را تعیین کنند.
فردی که نامزد انتخابات می شود باید پاینبد ولایت فقیه باشد و کارهایی انجام دهد که مورد رضایت مردم باشد؛ بنده کاملا با رأی گیری موافق هستم و این کار باید به درستی انجام شود و مردم اگر میخواهند در سرنوشت خود شریک باشند باید به صورت جدی در انتخابات حضور پیدا کنند زیرا به عقیده بنده اگر یک نماینده به وظیفه خود به خوبی عمل نکند حق الناس بر گردن او می آید.
مردم باید سعی کنند که با توجه به تبلیغات بیگانگان خود را بر سر دوراهی قرار ندهند، زیرا همه مردم در یک نظام قرار دارند لذا باید در سرنوشت خود شرکت کنند.

مسعود صادق پور، فروشنده لوازم آراییشی و بهداشتی:
شرکت در انتخابات به نوعی عزم ملی است و مردم ایران با حضور در انتخابات با انوع تهاجمات موجود در تاریخ که متوجه حال مسلمانان شده، مقابله می نمایند. کشورهای آمریکا، اسرائیل و انگلیس، کشورهایی هستند که واقعا به خون مسلمانان تشنه هستند و مردم بدین جهت باید در انتخابات شرکت کنند.
افرادی که به عنوان نماینده انتخاب می شوند باید خدمتگذارانی دلسوز باشند. اخلاق انتخاباتی فقط معیار نیست بلکه یک نامزد انتخاباتی باید فردی، عاقل، بالغ، مردم دار و فهیم باشد و نسبت به معضلات جوانان که متأسفانه مورد تهاجم قرار گرفته اند حساس باشد. نامزدهای انتخاباتی باید در رابطه با جوانان به طور خواص در خصوص ازدواج آن ها به صورت ویژه توجه کنند.
ذهنیت ها و نظرات مردم برای حضور و یا عدم در انتخابات فرق می کند، این دلایلی که مردم برای شرکت نکردن در انتخابات می آورند به عقیده بنده دلایل محکمه پسندی نیست و این افراد بدانند که چه شرکت بکنند و چه نکنند، سال به سال تعداد صف ها برای حضور در انتخابات بیشتر و طویل تر می شود یعنی آن شخصی که نمی خواهد در انتخابات ها شرکت کند، در آینده خودش در زندگی شخصی و اجتماعی دچار مشکل می شود، بنابراین بهتر است که در انتخابات شرکت کند و رأی دهد. بنده به روزی چشم دوختم که قوای دفاعی کشور روز به روز مستحکم تر شود و مردم همه یک رنگ شوند و کسی نباشد که بگوید من رأی نمی دهم.
مردم بدانند که حضرت صاحب الزمان شاهد آرا و انتخابات هستند، لذا بر هر مسلمانی در درون کشور واجب است که در انتخابات حضور داشته باشد.

فخاری، دانشجوی علوم تربیتی
در انتخابات شرکت می کنم فقط به جهت این که ثابت کنم که یک ایرانی هستم و ملیت خودم را نشان دهم و بیان کنم که هنوز که هنوزه پرچم ایران را نگه می دارم و نمیگذارم هیچ احدالناسی در حریم خصوصی ایران تعددی و منیّتی کند و سعی می کنم تمام دوستانم که قصد شرکت در انتخابات را ندارند راهنمایی کنم و دلایلی که دارند را بپرسم و سعی می کنم که آن ها را قانع نمایم که ما هیچ وقت اجازه نمی دهیم که کسی بخواهد بر روی مملکت ما حکم رانی کند و هیچ کس مثل خود ما نمی تواند حکومت ما را دست خودش بگیرد.
کسی که خود را برای انتخابات کاندید می کند در ابتدا باید راستگو باشد. اگر اهدافی که بیان می کنند همه آن ها به حقیقت بپیوندد مشخص کننده این است که آن فرد راستگو و درستکار است. یک نامزد انتخباتی باید به نظام و کشور پایبندی داشته باشد و این امر از هر چیز دیگری مهم تر است و این که ایران را دوست داشته باشد خیلی می تواند به تصمیمات و خدمات او کمک کند.
میزان رأی ملت است یعنی رأی ملت می تواند مشخص کند که چه کسانی در انتخابات به عنوان نماینده و یا رییس جمهور مردم خواهند شد.
اگر ملاحظه می کنیم که دشمنان با تبلیغات خود نمی خواهند مردم حماسه ای دیگر ایجاد کنند به جهت حسادتی است که آن ها به نظام و مملکت اسلامی ما دارند و این که ایران این قدر توسعه پیدا کرده است که می تواند جوابگوی کارشکنی های آن ها باشد.

عبدالله جمال زایی، آخوند اهل سنت:
انتخابات منجر به پیروزی ما می شود و ما در انتخابات باید رأی دهیم. هر چه که ما در انتخابات انسجام داشته باشیم باعث سربلندی ملت ما می شود و ملت ما با این رأی دادن کامیاب می شود.
ملت هرچه که بیشتر در انتخابات حضور پیدا کنند باعث می شود که دشمنان سرکوب شوند در غیر این صورت دشمنان با عدم حضور مردم در عرصه انتخابات کامیاب می شوند.
آن کسانی که در میان شیعه و سنی دست می گذارند و تفرقه می اندازند به این ضرب المثل «تفرقه بنداز و حکومت کن» عمل می کنند و آن ها از موقعیت هایی همانند انتخابات استفاده می کنند. مردم اعم از شیعه و سنی همه باید رأی دهند و با این رأی دادن همه دشمنان را مأیوس و نا کام کنیم.
هر نماینده ای که مردم انتخاب می کنند باید تقوا داشته باشد و شخص پارسا و مؤمنی باشد و در واقعیت هم به اظهاراتش جامع عمل بپوشاند.

علی رضا نجفی، کارمند حریم حرم آستان قدس رضوی:
حضور در انتخابات وظیفه و شرعی هر ایرانی است، زیرا ما حافظ خون شهدا و ایثارگران هستیم ، به هر حال یک وظیفه ای که باید همه قشر ی که در این مملکت زندگی می کنند و واجد شرایط هستند باید شرکت کنند.
امیداورم افرادی که قصد نداشته اند در انتخابات شرکت کنند، پشیمان شوند و بر اساس وظیفه خود عمل کرده و در انتخابات شرکت نمایند زیار ملت ایران باید حافظ خون شهدا باشند و این که راه آن ها را ادامه بدهیم زیرا اگر آن ها نبودند امروز مشخص نبود که مملکت ما چه سرنوشتی داشت. خدا را سپاسگذاریم که مملکتی آروم و امنیت داری نسبت به سایر کشورها داریم و اگر کم و کاستی در کشور وجود دارد باید آن ها را تحمل کنیم.میزان رأی ملت است یعنی هر فردی به نوبه خودش می تواند با رأیش سرنوشت کشور را رقم بزند و ملت باید با حضور خود در این تعیین سرنوشت موفق عمل کنند.

نگاه شهیدان به انتخاب شماست

 


شش گوشه ::: پنج شنبه 90/12/11::: ساعت 7:26 عصر