سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ای آن که خاک از نظر کیمیا شده/افلاک محو غربت و درد ای شما شده/کاش آن زمان بمیرم اگر این خبر دهند /قلاده ات از دست امیرت جداشده/من مست تو ام باده ومی در نکشم /منت زنگار ویار دیگرنکشم
***
حسین ز من نپرس که عمری چکارمیکردم/گناه به محضر پروردگار میکردم/بیا وآبرویم را بخر که بین همه/به دوستی شما افتخار میکردم/حلول ماه محرم غمِ نهانم را/به پیرهن مشکی ام آشکار میکردم/زکودکی چو نگاهم به آب می افتاد/سلامَت از جگرداغدار میکردم/اگرحرام نبود ای شهید ماه حرام/به یادتشنگی ات انتحار میکردم/در وادی عاشقی چو ره گم کردم/چشمان تو راقبله تجسم کردم/چون آب نبود وضویی سازم /با خاک در دوست تیمم کردم

 

 

آبان 1388
آذر 1388
دی 1388
بهمن 1388
اسفند 88
فروردین 89
شهریور 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90

برای اطلاع از آخرین خبرهای کمپین خروج از بلاگفا، دریافت دعوتنامه بیان، اطلاع از آخرین وبلاگ های منتقل شده به بلاگ، دریافت راهنمایی و آشنایی در رابطه با سرویس بلاگ، منتقل کردن محتوای وبلاگ قبلی خود از سرویس های وبلاگ دهی دیگر به بلاگ، به این صفحه مراجعه کنید:

کمپین خروج از بلاگفا

187557 :کل بازدید
14 :بازدید امروز
7 :بازدید دیروز
 

 

بسم الله الرحمن الرحیم
مسئله‌ای که فعلاً مهم است این است، آنچه واقعاً مورد تأثر است و باید مؤمنین به یکدیگر برسانند این قضیه است، ظلمی که الان در «بحرین» می‌شود، و نه تنها شیعه، مسلمانان بحرین، در این هجومی که از دول بیگانه بر سر یک ملت بی پناه آورده‌اند، آسایش برای مسلمان باقی نمی‌گذارد، مصیبت قابل گفتن نیست.
مصیبت این است، یک عده مسلمان، یک عده مؤمن کشته می‌شوند به دست یهود و نصاری.
چون حرفهای ما همه برهانی است، هر کلمه‌ای که ما می‌گوییم حجت داریم، و آن کلمه قابل تغییر نیست، ممکن است کسی بگوید آنهائی که آمده‌اند از آن دول مسلمانند، چه جور شما می‌گویید یهود و نصاری مردم بحرین را می‌کشند، این قضیه برهانی است.
سؤال می‌کنیم کدامیک از اینها هستند که با رؤسای جمهور اروپا و امریکا رابطه دوستی ندارند؟ کسی از آنها هست که رابطه دوستی نداشته باشد؟ این بالوجدان.
اما کبرای مسئله، قرآن «یا أَیّهَا الّذینَ آمَنُوا لا تَتّخِذُوا الْیَهُودَ وَ النّصارى‏ أَوْلِیاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِیاءُ بَعْضٍ وَ مَنْ یَتَوَلّهُمْ مِنْکُمْ فَإِنّهُ مِنْهُمْ إِنّ اللّهَ لا یَهْدِی الْقَوْمَ الظّالِمینَ» ای کسانی که ایمان آورده‌اید، تولی نکنید با یهود و نصاری «بَعْضُهُمْ أَوْلِیاءُ بَعْضٍ وَ مَنْ یَتَوَلّهُمْ مِنْکُمْ فَإِنّهُ مِنْهُمْ» این هم قرآن، به حکم وجدان و قرآن، یهود و نصاری می‌کشند مسلمانان را در «لیبی» و در «بحرین»، و در همه آن ممالکی که این مسلمانان برای احقاق حقشان قیام کرده‌اند.
حالا مسئله‌ای که بهت آور است این است، این مطالب باید رسیدگی بشود، بازیچه نیست، آن عده‌ای که دم از «حقوق بشر» می‌زنند، اگر انشاء الله فرصتی پیدا کنم ثابت خواهم کرد، که اکثر جمعیتهای حقوق بشر در همه ممالک متمدن، جمعیتهای جنایت و خیانت به حقوق بشرند، نمونه‌اش این است، که در این قضایا ساکت شدند، بعد توجیه می‌کنند چون اینها با هم معاهده دارند با هم این لشکرکشی خارجی به بحرین نیست، طبق قوانین ملل است، اما این قدر شعور ندارد، قوانین ملل شورای همکاری برای این است که اگر اجنبی به این مملکت هجوم کرد، آن کسی که آن مملکت با او معاهده دارد به کمک بیاید، این درست است، اما در اینجا خود ملت بحرین قیام کرده‌اند نه خارجی به بحرین حمله کرده، قهراً شورای هماهنگی، شورای هماهنگی دول نیست، شورای هماهنگی چند خانواده است، یعنی خانواده سلطنتی آن مملکت با خانواده این مملکت با هم معاهده کردند که اگر ملت این قیام کرد بر علیه این خانواده، آن خانواده به کمکش بیاید و هکذا.
این است «حقوق بشر»؟ این است آنچه بعضی غربیان ادعا می‌کنند، که چون اینها معاهده دارند بنابراین حمله به بحرین از این دول قانونی است، حمله به بحرین در صورت قیام مردم بحرین برای احقاق حق خودشان، اگر قانونی است، معنی حقوق بشر این خواهد بود که حقوق بشر یعنی حقوق خانواده سلطنتی بحرین، حقوق خانوادگی آن مردک لیبی، حقوق خانوادگی آن خانواده‌ای که در آن مملکت همه ذخائر نفت را قرنها می‌چاپند و آن دارائی بین یک عائله تقسیم می‌شود، این است حقوق بشر؟! این مظلومیت است، این است که وظیفه همه مسلمین سنگین است.

ختم کلام، بیان رسول خدا است، و آن بیان این است. «المؤمنون فی تعاطفهم و تراحمهم کالجسد الواحد اذا اشتکی عضو واحد» واقعاً جان عالمی قربان یک همچه زبانی.
ای اهل ایمان در پاکستان، در هندوستان، در ایران، در ترکیه، هر جای دنیا که مؤمنی هست، «انما المؤمنون فی تراحمهم و تعاطفهم بمنزلة الجسد الواحد اذا اشتکی منه عضو واحد تداعی له سایر الجسد» اگر یک عضو شکایت کند تمام بدن مضطرب می‌شود، اگر اینچنین است، آن جوان پاک، با آن نیت پاک، آن هم به دست جنایتی که گفتنی نیست، آنجور در خاک و خون در بحرین می‌غلطد، و مؤمنین دنیا آسوده و راحت باشند؟!
وظیفه هر کس که زیر پرچم اسلام است، این است که به اندازه قدرتش به مردم مظلوم بحرین و غیر آن کمک کند، آن هم چه مردمی؟ از چه مکانی؟ جائی که از آنجا در حدیث مثل «سید بحرانی» حرکت کرد و زنده کرد روایات را، جائی که از آنجا مردی مثل «صاحب حدائق» برخاست و دوره فقه را در آن شدت، آنجور از اول طهارت تا آخر، به آن قوت استدلال تمام کرد، مردمی که وارث یک همچو کمالات و علومی هستند، آن هم با آن خلوص، با آن اخلاص، آن هم دعوتشان غیر از احقاق حق، در مقابل یک عده یغماگر چپاولگر که هستی مردم را به کفار اروپا و امریکا معامله می‌کنند.
امیدواریم همه شما به هر وسیله‌ای «زیارت عاشورا»، آن «نماز استغاثه» برای حضرت زهرا (علیها سلام)، اینها را بخوانید و به دیگران هم سفارش کنید، کمکی که از ما ساخته است الآن این است:
«اللهم انا نشکوا الیک فقد نبینا و غیبة ولینا و کثرة عدونا و قلة عددنا و تظاهر الزمان علینا».



شش گوشه ::: پنج شنبه 89/12/26::: ساعت 3:40 عصر

 

سلام
در ادامه سفرم
به دیار دمشق و حرم مطهر حضرت زینب رسیدم
و از زینبیه به روز می کنم

مقصد بعدی نامعلوم است
محتاج دعاتونم


شش گوشه ::: دوشنبه 89/12/9::: ساعت 12:32 صبح